Direktlänk till inlägg 15 oktober 2011

Sen lördag kväll - 15 oktober 2011

Av Birgitta - 15 oktober 2011 23:21

Dagen utvecklade sig ungefär på förväntat sätt, dvs den rätt kraftiga smärta jag vaknade av/med vid fem-tiden i morse dämpade sig så småningom, med lite hjälp av en massa kaffe, flera stora glas vatten och två brus-Alvedon. Solen kom fram och jag gick en golfrunda med mina goda vänner. Och det gick riktigt bra, att gå vill säga. Spelet gick inte alls, men det är av mindre betydelse.


Nu har jag precis tittat på ett program på Axess TV om primtalens betydelse för universums utveckling......  Vad säger det om mig - så här en lördag kväll. Nörd är bara förnamnet.

Jag begrep visserligen inget, men jag är lite fascinerad av matematik och önskar att jag var mer matematiskt begåvad.

M snusade på soffan - alldeles slut efter att ha ägnat hela dagen åt att fästa skruvar i innertaket för att göra det tätt så att inte mössen kommer in.


Den senaste tiden har jag fått flera mail från kvinnor som vill hitta en bra urolog - ofta i Stockholms-trakten. Och jag vet faktiskt ingen förutom min egen - och hon håller på att bli alldeles överbelastad. 

Jag blir lite uppgiven. Dom måste ju finnas!!!   För ca ett år sedan fick jag en idé att ta kontakt med alla urologmottagningar i Stockholms-området och fråga hur dom ser på uretrit, hur dom behandlar uretrit, hur stor frekvens av uretrit-patienter dom har, osv.   Jag gav upp redan vid första försöket. Kom inte längre än till den person som tog emot samtalet - och där fick jag inget vettigt svar.

Men - jag kanske ska göra ett nytt försök....

Sätta ihop en liten frågelista och skicka runt.

Skadar ju inte att pröva.


Nu ska jag krypa i säng - och hoppas jag får sova lite längre än i morse, och slippa den dumma smärtan.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta - 11 augusti 2023 11:08

Fortfarande frisk från mitt 23 år långa helvete med uretrit!! Och är fortfarande förundrad - och inser att jag verkligen var SJUK.  I april var det 5 år sedan jag - starkt påhejad av min man och en väninna - fattade beslutet att ta en stor dos Be...

Av Birgitta - 5 april 2020 16:23

Det är knappt två år sedan jag skrev mitt förra inlägg: FRISK!!!!   Och - jag är fortfarande FRISK!!!   Efter att jag börjat med min dagliga dos av Betapred fortsatte jag - av bara farten - att ta maxdosen av Celebra varje dag ända tills jag ...

Av Birgitta - 24 juli 2018 09:25

Det här blir ett långt inlägg - men jag måste bara berätta.......   Det är flera år sedan jag skrev något här och jag ber om ursäkt att jag inte svarat på frågor, men luften gick ur mig. Orkade inte längre berätta om mitt elände. Hade fullt upp m...

Av Birgitta - 17 september 2016 10:44

Hemma - efter en 5 dagars tripp till Irland tillsammans med goda vänner. Vi har haft underbara dagar. Spelat golf på 4 fantastiska banor, ätit god mat, bott på bra hotell.   Haft tur med vädret, sol och nästan vindstilla hela tiden förutom några ti...

Av Birgitta - 31 augusti 2016 06:46

Det är en fantastisk morgon idag! Absolut klarblå himmel - och solen lyser på trädtopparna. Kommer att bli en vacker dag. Perfekt för att hänga ut tvätt - och gå en golfrunda.....  Kanske en sista tur i svampskogen......   Har hittat massor med kan...

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards