Alla inlägg under augusti 2011

Av Birgitta - 1 augusti 2011 22:49

Skovet vill inte ge med sig. Nu verkar inte ens Citodon hjälpa för att bli av med smärtan. Börjar längta efter en Dermovat-dos igen.

Idag har vi haft en fantastisk sommardag och naturligtvis tog vi våra vänner till vår hemmaklubb för att spela en runda golf.

Men det blev en jobbig runda. Uretriten sitter som fastgjuten i underlivet och gör att varje steg blir en mindre prövning.

Och nu är det snart dags att krypa till kojs igen. Lite bekymrad är jag. Som det känns just nu så kommer jag inte att kunna sova, det vet jag.


Eländans skit.........  Vill inte ha det på detta vis. Smärtan lägger sig som en våt filt över hela min tillvaro och jag känner hur grinig jag blir. Samtidigt som jag inte vill belasta dom andra med mina bekymmer utan försöker hålla masken. Det tar energi. Jag har många års erfarenhet av att inte visa hur ont jag har, men jag börjar bli rejält less på det nu.

Varför, varför, varför kan jag inte få vara 'symptomfri' under en längre period??? 

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards