Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Birgitta - 27 augusti 2011 10:23

Jag är troligen det mest motsägelsefulla som finns.

Ena dagen skriver jag att nu ska jag göra allt för att slippa mina smärtor - och idag sitter jag här och har rejält ont - och har bestämt mig för att INTE peta i mig vare sig cortison eller Citodon.

Jag äter Arcoxia, jag äter Xatral, jag äter Membrasin - och just nu dessutom penicillin för såret på benet. Plus lite D-vitaminer. Det känns som att det räcker med piller.

Fast - jag kanske ändrar mig framåt eftermiddagen - då kanske jag inte står ut längre - om inte smärtan sjunkit undan av sig själv. Under sker emellanåt!


Hade tänkt mig en golfrunda i dag i det underbart härliga vädret - men tiden är nästan för knapp. Har varit hos frissan nu på morgonen, måste till optikern och bestämma vilka bågar jag ska ha till mina nya glasögon (att det ska vara så svårt att hitta ett par som förskönar....) och jag ska till Globen i afton och beskåda en av vår tids ikoner: Dolly Parton.

Dessutom värker ju kroppen så golfupplevelsen blir varvad med pina. Å andra sidan är jag ju så rastlös så jag kan inte tänka mig att sitta stilla på en stol, dvs huvudet vill inte även om kroppen nog tycker det skulle vara en bra idé.

Det får helt enkelt bli en liten tripp till svampskogen!!

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards