Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Birgitta - 21 augusti 2011 07:16

En Citodon var sjätte timme dämpar mina smärtor - men har ingen påverkan på mina trängningar. Så gårdagen blev en dag av täta toabesök. Hemma går det väl an - det blir ju lite jobbigare när man ska ut på bygden.

Igår var det dags att handla material för att bygga gaveln bakom sängen, så vi for iväg till 'träaffären'. Så snart vi kom dit kände jag att det var dags så jag smög runt i butiken och letade efter en kundtoalett. Hittade ingen men hamnade i en lång korridor och runt ett hörn längst bort fanns det i alla fall en toalett. Säkert personalens egen, men det brydde jag mig inte om - den fungerade för mig också.

Sedan gjorde jag M sällskap och letade bräder, spånskivor, lister, sågade och stog i.

Efter 20 minuter var det dags igen (så höll jag sedan på hela dagen...) och denna gång frågade jag grabbarna som jobbade där om dom hade någon kundtoalett. 'Neeej' - fick jag till svar - 'men kom här så ska du få låna vår....'.

Och så travade han iväg längs samma korridor där jag gick tidigare och visade stolt vägen till samma toalett som jag redan varit på. Och jag höll masken, visade inte med en min att jag redan visste att den fanns utan tackade snällt och glatt för hjälpen....


Nu är gaveln färdigspikad och den ska målas i en svag grågrön färg medan väggarna blir vita. Fast - kanske sätter jag en tapet precis bara ovanför den snickrade gaveln. Såg en så snygg tapet på färgaffären igår som jag tror skulle passa jättebra där. Tror det kan bli för enahanda med bara helt vita väggar. Vi får se hur det blir.



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards