Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Birgitta - 17 augusti 2011 06:15

Vaknade vid 4:30-tiden. Utan den minsta tillstymmelse till smärta eller trängningar. Har bara varit uppe en gång så det har varit en bra natt. Men - jag hade drömt en konstig dröm så jag vaknade med en olustig känsla i kroppen.

När jag inte kunnat somna om på en timme då gav jag upp försöken, tog på min röda morgonrock, startade kaffebryggaren och satte mig vid PC´n.


Igår eftermiddag plockade jag av de stackars svarta vinbär som var kvar på min enda buske efter att barnbarnen smaskat i sig det dom ville ha. Fick ihop en liter och det blev i alla fall tre små byttor med gelé.

I år är det fullt med rönnbär - förra året fanns där inte en endaste klase - så det börjar snart bli dags plocka av en del och fixa lite rönnbärsgelé också. Det är så gott!!

Och min höstsyrén blommar med stora vackra klasar.


Känns nästan som höst - grått är det också utanför fönstret - men det är ju bara augusti ännu...... Jag vägrar ge upp sommaren - det måste bli några varma, vackra dagar innan vi går in i mörkret igen.


På forumet har några skrivit och berättat att dom mår så mycket bättre när det är varmt och skönt. Jag önskar verkligen att jag kunde hålla med dom, men tyvärr har jag inte märkt några sådana tendenser. Jag reser ju en gång om året till våra vänner i Houston - och där brukar det vara rejält varmt - men jag får mina skov där också.....

Den är märklig - denna uretrit!! Väldigt individuell.


Nu ska jag måla mina golvlister - för sista gången hoppas jag. Jag hann med både grundmålningen och ett första lager riktig färg i går. Vita och fina bli dom.


    

    

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards