Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Birgitta - 16 augusti 2011 09:06

Ett av mina stora fel (eller en mina mina tillgångar - det beror på hur man ser det) är att allt ska gå så fort. Stanna till och tänka efter är inte min grej. Full fart framåt är vad som gäller - och ibland går det helt enkelt lite FÖR fort - och ibland (fast inte alltid) blir det lite fel.

Och någon gång då och då innebär denna fart att jag måste göra en liten pudel - eller i alla fall en halvpudel.

En sådan gång är det nu:

Det var inte meningen att ni skulle springa iväg och tömma butikerna på all gurkmeja ni kunde hitta.


Det är väl med gurkmeja precis som med en del andra medel som ni har skrivit till mig om: det fungerar för en del - och inte för andra. Och man måste testa sig fram försiktigt, så att man inte råkar ut för någon tråkig biverkan.

Jag köpte faktiskt en burk igår - men jag mår så bra just nu så jag har inte haft anledning testa det än.

Har ägnat även denna dag åt att måla lister - denna gång golvlister som M envisades med att 'sprätta bort' från där dom satt och sedan har jag slipat, grundat och målat en första gång. Utomhus. Det har varit en perfekt dag för att måla. Grävskopan som lägger ner rör dundrar fortfarande, men allt längre bort från vårt hus så idag kunde jag njuta av att stå ute och pyssla med mina golvlister.

I morgon blir det golf igen - denna gång på Sollerön...... Jag håller alla tummar jag har att regnet dom hotar med ska hålla sig borta.

 



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards