Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Birgitta - 2 augusti 2011 07:32

Citodon har - på mig i alla fall - ungefär samma effekt som att ta rejäl hostmedicin innan man kryper i säng när man är inne i hostfasen av en förkylning. Dvs, hostan håller sig borta under natten. 

Jag hade verkligen ordentligt ont i går kväll, tog en Citodon när jag kröp i säng och har inte haft ont på hela natten. Visserligen varit uppe på toa fyra gånger - men inte ens då har det gjort ont.

Men nu - nu sitter smärtan fastnaglad i underlivet igen. Det gamla välbekanta eldklotet!!

Det är nog dags att börja behandla inflammationen - inte bara försöka dämpa smärtan.

Men - det är flera veckor tills jag har en tid hos min läkare, så det får bli den lilla huskuren - som jag egentligen inte får skriva om. För jag tänker inte acceptera detta tillstånd och inte försöka göra vad jag kan för att bli av med det. Det är slut på dom tiderna!!

Våra vänner ska ut på egna äventyr idag, och M ska jobba, så jag kan pyssla om min uretrit i lugn och ro. 

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards