Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Birgitta - 14 juli 2011 20:54

Idag är det Frankrikes nationaldag och jag kan inte låta bli att minnas den 14 juli 1989, dvs 200-års dagen av Franska Revolutionen. Den dagen befann jag mig i Paris. Och jag var inte ensam. Det var överfullt med folk. Parader. Tanks som for fram på gatorna. Helikoptrar som hovrade. Alla publika färdmedel var gratis, dvs bussar, tunnelbana, tåg. Det var bara att kliva på och åka vart man ville.

Och jag har inga som helst minnen av att jag behövde springa och söka efter toaletter hela tiden. Men de här var ju många år innan jag drabbades av uretrit-helvetet....


Och det känns mer och mer som att mina värsta helvetesdagar håller sig på avstånd. Jag fick ett litet skov för några dagar sedan - men nu har det lugnat ner sig, t o m dom efterhängsna trängningarna har lagt sig till ro.

Bara ni som upplevt det helvete jag skriver om förstår vilken oerhörd lättnad det är.

Min läkare skrev i artikeln i Hemmets Journal för en tid sedan: 'alla patienter ska kunna bli symptomfria'.  Det man kan undra över är varför det ska behöva ta så lång tid för somliga. Varför finns det inte läkare på alla orter som vet vad uretrit är och som vet hur man kan ge lindring och uppnår symptomfrihet?


Undrar hur många av våra allmänläkare som läser Hemmets Journal???


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards