Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Birgitta - 13 juli 2011 22:28

Bara en kort liten rapport innan det är dags att krypa i säng.

Dom trängningar som jag småklagade på igår har hängt sig kvar idag. Framförallt på morgonen & förmiddagen.  Drog iväg med min 89-åriga moster till Styggforsen och hann knappt fram (knappt två mil från Rättvik) innan jag var så toanödig så jag höll på att sprängas. Ändå var ett toabesök - i vanlig ordning - det sista jag gjorde innan vi körde iväg. Blev till att gömma mig bakom kaffestugan vid Styggforsen - som ännu inte hade öppnat.

Efter att därefter ha besökt Dalhalla, Tällberg och Hildasholm i Leksand avslutade vi dagen med en nio-håls golfrunda. Jag hyrde en golfbil och moster körde den....

Det var första gången hon besökte en golfbana. Vet inte om hon tyckte det var så kul - förutom att få köra den lilla bilen. Sin egen bil sålde hon för några år sedan och hon saknade den, sa hon.


Nu har hon krupit i säng och jag ska göra sammalunda. Hoppas min nattsömn blir bättre än den varit de senaste nätterna - har tvingats upp en gång i timmen, ibland oftare, och det förstör nattsömnen.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards