Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Birgitta - 28 juni 2011 15:33

Jag är lite ledsen idag.

Det är underbart, fantastiskt sommarväder. Vi har spelat en runda golf - som ju är det bästa jag vet.


Men - jag har ont hela tiden.


M har extra jobbigt med sin rygg just nu så han åker bil runt golfbanan, och då kan jag också åka emellanåt. Jag vill helst gå, gillar att röra på mig och behöver all motion jag kan få. Men idag åkte jag en del. Idag skär det i mig för varje steg jag tar och till slut orkar man inte med självplågeriet längre.

Det trista är att det skär i mig även när jag inte går - och därför är jag lite ledsen...


På torsdag ska jag till min läkare igen - och jag ska försöka stå ut till dess, utan att äta en massa cortison. Betapredet är egentligen till för nödsituationer, och kraftigare skov. Men jag vill verkligen inte ha ont alls.


Nu ska jag ställa mig i duschen och sedan är det dags för nästa 'middag på stan'. Den här gången är det med gamla före detta kolleger.

Tur jag har något roligt att göra i kväll så jag får bort tankarna från min eländiga kropp.  Kanske, kanske har mina gamla, trevliga, jobbarkompisar en positiv påverkan på mitt mentala tillstånd - så att uretriten ger sig av.

Hoppas, hoppas!!!

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards