Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Birgitta - 24 juni 2011 06:55

Det verkar som att det lilla uretrit-skov som poppade upp i måndags är över nu. Hade en del känningar i går, från och till, men nu känns det så där lugnt och skönt i kroppen igen. Ingenting som smärtar eller tränger.

Jag skulle t o m klara av några 'grod-varv' runt en midsommarstång.


Det har varit en del diskussioner här på bloggen och i forumet om problemet med att många av oss uretritare egentligen bär på bakterier. Oupptäckta bakterier som är orsak till våra besvär.

Jag tror inte att det gäller mig. Min uretrit kommer och går och jag börjar förstå vad det är som framkallar den - i alla fall i en del av fallen. Kan det vara så 'föränderligt' även om det är en eller flera bakterier som sitter och stör? Är man inte lite mer konstant dålig då?

Jag vet faktiskt inte. Men jag har, för säkerhets skull, lämnat in ett urinprov och min läkare skrev en remiss för att få en utökad odling. Så det ska bli intressant se vilket resultat det blir av det.


En trist historia är att jag nu fått ett par signaler om att det finns skräp (virus??) på forumet. M är inne och rotar och letar. Han har sett att där finns något som vi inte kan fixa själva. Trist. Undrar hur det har kommit dit. Vi har alla säkerhetssystem som vi känner till påkopplade.

Men det verkar som att några av dom identiteter som är registrerade på forumet är lite luriga. Vi ska forska vidare i det här problemet.


Här där jag sitter lyser faktiskt solen - även om alla prognoser för midsommarafton visat på regn, regn och åter regn.


Var än ni befinner er hoppas jag att ni får en skön och härlig dag - och att ni slipper alltför vidriga uretrit-smärtor.


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards