Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Birgitta - 22 juni 2011 07:26

Nu mår jag bra igen!! Har bara varit upp tre gånger i natt (till skillnad mot åtta förra natten) och har inte ont någonstans nu när jag vaknat.

Blir mer och mer säker på att mitt undermedvetna spelar stor roll för mitt fysiska tillstånd.

Mina akuta orosmoment är över och jag är lugn i sinnet.

Tyvärr så är väl inte det hela lösningen på uretrit-problemet - tänk så enkelt det skulle vara i så fall. Men det är nog en faktor i sammanhanget.


Jag är så himla glad att jag lever nu - och inte för 150 eller 100 år sedan.


Tänk vad dom kan göra med grumliga ögon!! Ursäkta om jag tjatar om detta, men för en stackars varelse som har haft glasögon sedan första klass och där synskärpan legat på fyra centimeter från ögat är det helt underbart att utan glasögon eller linser kunna sitta och läsa och skriva, utan problem.

  

För 150 år sedan (och tidigare) hade jag successivt förlorat synen. För 100 år sedan (eller när man nu började med detta) tog man ut linsen ur ögat och så fick man tjocka, tjocka glasögon.

Nu stoppar dom in en liten syntetisk lins i ögat - som dessutom kan korrigera ditt medfödda synfel. Underbart!!


Jag hittade t o m mina gamla solglasögon (Guy Laroche) som jag köpte dyrt för 20 år sedan under den period när jag använde linser. Nu kan jag använda dom igen. Kanske inte supermoderna - men riktigt snygga


 

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards