Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Birgitta - 19 juni 2011 19:38

Vi övergav Rättviksskogarna i går kväll och körde ner till Sundbyberg, några dagar tidigare än planerat.

Men väderprognosen på www.yr.no visade bara regn, regn och åter regn. Och då måste jag erkänna att jag hellre befinner mig nära en storstad, där det finns en massa kul att göra när det regnar, än att jag sitter ute i skogen och trycker.


Det kuliga jag gjort idag är lite shopping.  Det kom ett mail i går att shopen på Kungsängens golfklubb drabbats av ett större vattenläckage - och dom sålde ut all konfektion till halva priset. Så vi körde dit i spöregnet och jag hittade några fina saker. Vi passade också på att äta vår söndagslunch där och till vår stora förvåning var det faktiskt folk som spelade golf i busvädret. Det finns m a o dom som är knäppare än jag.....


Idag har faktiskt uretriten gjort sig påmind - lite försiktigt. Inga smärtor eller kramper, men trängningar. Hoppas det inte är en föraning om något värre. Börjar vänja mig vid - och gilla - mitt uretritfria liv.


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards