Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Birgitta - 5 juni 2011 21:17

Det här har varit min absolut värsta uretrit-dag på nästan ett år.

Jag har toppat smärtstatistiken med en tia. Har legat däckad i flera timmar. Har petat i mig en dos Betapred - och i morgon bitti kommer det att bli en till.

Värktabletter har jag ju slutat med - dom gör ändå ingen nytta mot denna smärta.


Det hela började natten till idag. Vaknade vid två-tiden av att det började bubbla och mullra i magen. Klockan fyra var jag tvungen att gå upp och sedan bodde jag på toa - med magsjuka - till ungefär klockan tio i morse. (gissa om det for många ehec-tankar genom huvudet på mig?)

När magen lugnade ner sig satte uretriten igång - med kraft. Och värrre och värre blev det. Troligen blev tarmarnas aktivitet för mycket för urinröret. Nu har cortisonet börjat verka, men jag är långt ifrån bra.


Trodde faktiskt att jag aldrig mer skulle få sådana hemska anfall - men tydligen ligger skiten latent och väntar på lämpligt tillfälle att ge sig till känna.....

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards