Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Birgitta - 2 juni 2011 07:34

I flera dagar har jag kvidit som en stungen gris, fullständigt övertygad om att jag nog måste stoppa i mig minst en dos Betapred - samtidigt som jag vill undvika det så länge som möjligt.

Men den lättnad som började skymta i går morse blev bara större och större under dagen och på kvällen mådde jag oförskämt bra igen. Natten har varit lugn, ett toa-besök, och när jag vaknade, vid 6:30-tiden, kände jag mig som en ny människa.

Underbart!

Dessutom strålar solen och vi har en golftid klockan tio. Idag är chansen stor att jag får spela utan smärta. Jippppiii!!!  Livet blir så mycket lättare och roligare utan eldklotet brännande i underlivet och knivarna som skär för varje steg man tar. Jag ska njuta av varenda sekund - så länge detta tillstånd varar.


Ett av mina sommarprojekt är att måla om en del av mina gamla utemöbler - och igår blev den första klar. Ett litet bord som vi för många år sedan köpte på IKEA, helt obehandlat i trä som jag sedan har hållit på och oljat varenda sommar. Men nu hade det blivit så svart och fult så det hjälpte inte ens att slipa av det.

Nu är det blått!! Målade sista varvet i går kväll och nu på morgonen har jag burit ut det - och i rena glädjeyran över resultatet gick jag en promenad och plockade en liten bukett  med sommarblommor och ställde på bordet. Så här blev det:

 

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards