Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Birgitta - 1 juni 2011 08:34

Jag blir inte klok - vare sig på min kropp eller min PC.

Kroppen först: fram till två i natt var jag uppe minst fem gånger, sedan lugnade det ner sig lite och resten av natten blev det bara två toabesök. Varför är det på detta vis?

När jag sedan vaknade vid 7-tiden satt den knivskarpa smärtan rakt in i underlivet och jag låg där och funderade på hur jag skulle klara av dagen. Men jag lyckades pallra mig upp, och efter det obligatoriska kaffet och vattnet så är smärtan nästan borta.

Kaffe, vatten och avslappningsövning - min egen lilla huskur som faktiskt fungerar ibland.


Sedan PC'n: den beter sig lite hur som helst känns det som. Det är ny månad och jag började förbereda för att lägga ut maj månads statistik. Jag jobbar ju med en excel-fil som jag sedan lägger över i Power Point för att kunna editera och sedan skapar jag en bild som jag kan importera till bloggen. Men idag beter sig Power Point helt annorlunda än det gjort tidigare. Fast det är samma PC, samma ppt-version osv.

Jag ger upp!! Så här kommer statistiken utan förklaringarna till höger - men jag lägger ut maj från förra året också - och där finns dom med.....

    

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards