Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Birgitta - 26 maj 2011 08:41

Min lilla Yaris fick godkänt av besiktaren. Det enda han anmärkte på var att det ena dimljuset var för högt ställt - så nu är en tid bokad på Toyota-verkstad för att fixa det.  Ska jag vara ärlig visste jag inte ens om att jag hade dimljus. Antagligen tyder denna okunskap på att jag är extremt korkad och en typisk kärring som knappt kan köra bil.

Korkad kan jag hålla med om - men köra bil både kan jag och älskar att göra. Så till den milda grad att när jag fyllde 60 fick jag i present att köra Formel 1 på Anderstorp. Urkul var det!!! (fast jag ska erkänna att det kändes skönt att jag var ensam på banan). (och lite kärring håller jag nog på att bli även om jag gör vad jag kan för att förhindra det....).


Dermovatet verkar ha gjort nytta för jag mådde toppenbra hela gårdagen, inte ont någonstans, och i natt har jag bara varit uppe en endaste gång.


Jag är ju väldigt svag för svart-vita kossor - i alla former - och här är ett exempel på vad jag hittat på en av mina resor - en adresslapp. Nu kommer det inte att råda något tvivel om vilken resväska som är min.....

 


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards