Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Birgitta - 20 maj 2011 18:06

Nu har jag ätit Detrusitol SR i drygt en manad - och det verkar faktiskt som att det gör nytta - förutom när jag drabbas av ett uretrit-skov. Da verkar det inte hjälpa. Men nu, när jag mar riktigt, riktigt bra, sa marker jag en stor skillnad pa hur ofta jag maste ga pa toaletten. Det tycks som att det har behövts ett antal veckor för kroppen att vänja sig, eller ta till sig medlet i Detrusitol SR.

Jag vet att det finns andra preparat med samma syfte, dvs att dämpa mina trängningar, t ex Vesicare och Toviaz. Jag har aldrig provat dessa. Skulle vara intressant höra om nagan annan har testat - och vilka erfarenheter ni har. Vilka biverkningar - om nagra alls? - som ni upplevde.


Jag är fortfarande lite osäker pa vilken paverkan Detrusitolet har pa mina ögon. Jag har fatt lugnande besked - men inte blivit helt lugnad. Sa kanske slutar jag äta kapslarna om nagan vecka.... Har nämligen min första starr-operation framför mig nu i juni - och är det nagat jag är rädd om sa är det mina ögon. Dom är sa skruttiga som dom är - sa jag vill inte peta i mig nagat som gör dom ännu skruttigare.

Ska forska lite mer om detta innan operationen.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards