Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Birgitta - 11 maj 2011 09:17

Sa var det dags igen - att vakna klockan fyra med smartan skarande i underlivet och inte kunna somna om igen.

Vid fem tog jag en dos Betapred och nu, efter drygt tre timmar, borjar smartan lagga sig.

Aventyret som jag pratat om ar jag fortfarande mitt uppe i - och idag ar det dags for den langa bussturen som jag lite grann fasar for. Men jag ska faktiskt forbereda guiden om att jag kanske behover tatare stopp an de ovriga. Sedan ska jag bara forsoka slappna av och inte tanka for mycket pa vad som ''kanske'' kan bli ett problem.    Det kan ju ga bra ocksa........


Igar var det ocksa bussturer men med en massa korta strackor och manga stopp och jag lyckades hitta toaletter pa en massa olika stallen. Sa det gick bra. Annars var kroppen pa daligt humor igar. Hade konstant sveda. Och det var val den svedan som var foregangaren till smartan som kom i natt.


Jag har en Dermovatbehandling inbokad om nagra veckor men jag ska verkligen be om flera. Eller - kanske ska jag lara mig att fixa det pa egen hand..... Kan andra sa ska val jag ocksa kunna. Jag ska i alla fall ta upp det med min lakare. Vet inte alls vad hon har for syn pa ett sadant alternativ for det har vi aldrig diskuterat.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards