Alla inlägg den 18 april 2011

Av Birgitta - 18 april 2011 14:30

I did it!! 

Jag kunde spela golf idag. I detta underbara strålande vårväder med klarblå himmel och 17 plusgrader. Visserligen i mer eller mindre full storm, men ändå.

Jag kunde gå. Och dom extrema trängningarna som rev i kroppen hela gårdagen är borta.

Så skönt!

Jag tog ytterligare en dos - fast lite mindre (bara 6 piller) - Betapred innan jag kröp i säng i går kväll och det gjorde tydligen susen.


Vad jag inte begriper är vad som framkallade skovet igår. Det var längesedan jag noterade en nia i statistiken. Men när man tvingas besöka hemlighuset en gång i kvarten - då är det väl nästan 'värt' en nia??


Smärtan är inte helt borta - men den går att leva med. Och den gick att spela golf med. Slutresultatet blev inte något att skryta med - men jag lyckades göra tre par och det kändes bra. Och väldigt trevligt hade jag. Spelade med en bekant från golfklubben - och det blev nog lika mycket prat som det blev spel. Nästan ensamma på banan var vi. Det gick några 'gubbar' före oss som vi fick vänta på ibland - dom hade t o m mer problem med sina slag än vi hade. Men som sagt - det blev tid till prat. Och en mugg kaffe och macka 'i halvtid' på en bänk i solen.  Sämre kan man ha det!!


Idag dekorerar jag min blogg med lite vårblommor:

           

 


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards