Alla inlägg den 10 april 2011

Av Birgitta - 10 april 2011 22:23

Mitt eget privata vårtecken: inga mamelucker längre!!

Äntligen kan jag gå ut i jeans!! Slut på att gå i kjol hela tiden. Härligt!

Att dessutom snön är borta, vägar och gångbanor torra och sopade, krokusar och tussilago blommar för fullt, solen värmer och det är drygt + 10 grader gör inte det hela sämre.
Det är helt enkelt äntligen VÅR!!!!!!

I alla fall var det det idag.  Meteorologerna hotar med eländesväder senare i veckan.....

Stockholm är en vacker stad. Besökte Skeppsholmen idag och det är härliga vyer  från bron över till Skeppsholmen. Mot Söder, mot Gamla Stan och mot Strandvägen.

Anledningen till mitt besök på Skeppsholmen var teater Galeasen. Såg en föreställning med Ingela Olsson. Hon var helt suverän. En monolog på 1 tim & 45 minuter.   Imponerande hur hon höll oss alla fokuserade och fascinerade från början till slut.

Och - jag klarade att sitta hela föreställningen utan att ens fundera på ett toalettbesök.

Bilden är tagen på bron över mot Skeppsholmen - mot Söder.....

 

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards