Alla inlägg den 4 april 2011

Av Birgitta - 4 april 2011 09:03

Nu verkar det över för denna gång.

Natten har varit lugn, den konstanta smärtan är borta. Det skär bara till ibland när jag rör mig för hastigt. Jag försöker skärpa mig och röra mig försiktigt - fast det är egentligen emot min natur. Fort ska det gå!!!  M brukar säga att det är bra att jag tvingas ta det lite lugnt ibland. Undrar vad han menar med det??


Min lilla resväska är nu packad för Gbg-resan. Halva väskan - eller mer - består av varmfodrad regnjacka med kapuschong och vattentäta skor. Det ska nämligen regna just de två dagar jag ska vara i Göteborg - och syster min har hund som det ska promeneras med.

I övrigt ska det bli shopping, museibesök, bio, fika på stan. Inte helt fel. Hoppas nu att uretriten håller sig i skinnet så att jag kan röra mig hyfsat obehindrat. Gå på stan med smärta är så attans jobbigt. För att inte tala om att hela tiden vara toanödig och behöva leta efter toaletter.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards