Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Birgitta - 25 mars 2011 08:52

Tyvärr har jag tvingats överge nollan i min statistik de senaste dagarna. Det är inga stora siffror jag skriver, ettor och tvåor, men jag vill för mig själv markera att det där himlastormande tillståndet lite grann har försvunnit.

Uretriten ligger och molmal lite småirriterande.

Men inte så att det stör min tillvaro. Jag är rörlig. Jag sover bra. Det bara känns hela tiden....

Lite små-irriterande m a o.


Något som däremot är ganska trevligt är att M' s arbete med forumet  sakta men säkert går framåt. Det börjar närma sig lansering. Vi har hittat ett verktyg som vi nu sitter och testar på alla möjliga och omöjliga sätt. Och jag tror det kan bli riktigt  bra.

Vi kommer att lägga upp några olika kategorier där sedan vem som helst kan skapa en tråd.

Tanken är att de tips som ni nu lägger som en kommentar till denna blogg istället (eller också...) kan bli ett inlägg på forumet (eller en tråd) som andra kan kommentera eller ställa frågor om.

Vi är inte riktigt klara än - men snart så.

Forumet kommer att vara tillgängligt för alla - men för att skapa en tråd eller svara på inlägg måste man 'registrera sig och logga in'.

Men - man använder ett id - eller alias - så det är ingen risk att någon ser er riktiga identitet.

Mer info kommer inom kort.


Måste slutligen återigen göra reklam för Fotografiska. Om ni bor i Sthlms-trakten - eller besöker vår huvudstad - och är intresserad av fotografi så måste ni gå dit. Igår kväll var det vernissage för en ny utställning, så nu finns där tre intressanta utställningar: Sarah Moon, Albert Watson samt en gripande och skrämmande utställning som heter: Intended Consequences: Rwandan Children Born of Rape och som består av 30 fotografier med tillhörande intervjuer.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards