Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Birgitta - 19 mars 2011 16:40

Det blev verkligen snöstorm igår.

Undrar hur många fler sådana bakslag det kommer??

Jag minns våren -95. Dels för att uretriten blommade upp då, men även för att min mamma dog den våren. Den 29 april. Och dagen innan körde jag från Kista till Södertälje Sjukhus (där hon fanns sedan två dagar) i full snöstorm.

28 april!! Det är över en månad dit. Vill inte ha fler snöstormar nu......


Trängningarna som störde mig i går förmiddag försvann under dagen - och sedan dess har allt varit bra!


Ikväll får vi besök av tyska vänner så efter ett gym-besök i morse har hela dagen ägnats åt inhandling och matförberedelser.

Menyn ser ut så här:

förrätt:  chevré på salladsbädd med valnötter och honung

varmrätt: lax, tillagad i ugn tillsammas med purjolök, rökt lax & grädde samt pressad potatis

dessert: ananaspaj med en klick vispad grädde

Till detta ett gott Alsacevin.


Tänk så mycket roligare alla hushållssysslor blir när man inte har en smärtande kropp!!  Idag har jag inte tänkt på min uretrit överhuvudtaget. Och jag känner mig lugn vid tanken att vi får gäster som inte har en aning om vilket helvete jag haft under många år.

Det kommer att bli en kväll där jag slipper springa på toa en gång i timmen!!

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards