Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Birgitta - 12 februari 2011 17:08

Rykten har natt oss att det aterigen varit snokaos i Sthlm.


Kanns ganska bra att slippa halka runt i snogloppet.  Borjar ocksa kanna att kroppen mar bra av varmen.  Det ar inga 30 grader som borta i Thailand, och morgnarna ar kyliga - men sa snart solen varit framme en stund blir det sa skont, sa skont.


En annan sak som jag ocksa marker ar att det faktiskt ar bra att jag inte bloggar VARJE dag.  Jag slapper tankarna pa min uretrit lattare nar jag inte hela tiden maste fundera pa hur jag mar och vad jag ska skriva. Och da sjunker den ocksa bort.

I morse nar jag vaknade satt min gamla vanliga molvark dar - men den forsvann framat formiddagen och idag har jag kunnat vandra runt i en liten stad utan att vara paniskt radd for att inte hitta nagon toalett.


Sa kanske, kanske drar jag ner pa bloggandet lite nar jag kommer hem. Nagra ganger i veckan eller sa blir kanske lagom....

Men - jag kommer att fortsatta underhalla web-sidan, sa sluta inte skicka in era tips pa hur NI hanterar er uretrit.



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards