Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Birgitta - 10 februari 2011 14:59

Jag mar bra!

Jag mar oforskamt bra!!


Solen stralar. Jag spelar golf. Och jag har inte ont naganstans. I alla fall nastan inte naganstans....


Jag far springa pa toa flera ganger varje natt - sa det ar som vanligt. Men sa ar mitt liv - och jag har ju vant mig. Jag ar sa glad sa lange jag kan rora mig obehindrat.

I gar blev det dock lite kris.

Vi spelade pa en bana som inte hade nagra toaletter ute pa banan utan bara i klubbhuset. Och efter fyra hal tryckte och trangde det sa att jag knappt kunde ga. Och inte en buske i sikte. Och fullt med boningshus runtomkring. Till slut fick M stalla sig som skydd. Noden har ingen lag.


Jag saknar inte den svenska vintern alls.

Men - nar det snart tre-ariga barnbarnet ringde igar och sa att ´hon vill traffa Mimmi (dvs mig)´- da sved det lite i hemlangtanstarmen.


Hoppas ni kan satta alla ringar och prickar pa ratt stalle i texten......




Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards