Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Birgitta - 6 februari 2011 21:49

Med hjalp av vingar av metall har jag forflyttat mig till sydligare delar av Europa.

Trodde - hade fatt uppgifter om - att det skulle finnas tillgang till fritt internet men det var helt fel. 30 minuter kostar 5 EUR. Sa jag kommer inte att skriva i min blogg varje dag nu pa ett tag. Kanns lite konstigt! Jag har trots allt dokumenterat mitt uretritliv dagligen i snart 1 1/2 ar.


Min uretrit fortsatter att frodas. Med samma fluktuationer som jag skrivit om de senaste dagarna. Dvs korta stunder av underbar ´friskhet´, foljt av kortare mindre bra stunder.

Det ar faktiskt allra varst nar jag gar pa toaletten. Det gor ordentligt ont - och det sitter i ca en halvtimme. Sedan slapper det och jag kanner inget pa nastan tva timmar.  Det ar ganska bra for att vara jag. Och jag ar glad sa lange det haller sig pa denna trevliga niva.


Annars njuter jag av golf i stralande sol och ca 20 grader. I alla fall nar val solen kommit upp och borjat varma luften. Innan dess ar det ordentligt kyligt.

Den forsta timmen i morse da var det dubbla langbyxor och tredubbla trojor.

Pa eftermiddagen var det solstol och baddrakt.

Inte fel det heller..................

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards