Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Birgitta - 4 februari 2011 11:06

Jag var nog överoptimistisk igår fm - riktigt så kul blev inte livet. Det kändes rätt  bra ett tag mitt på dagen - men sedan blev resten av dagen en puckelpist av sveda & smärta. Det kom och gick i intervaller. När jag höll mig i stillhet var det rätt OK men så fort jag rörde mig och musklerna började arbeta så kändes det.

Jag försökte hela tiden aktivt jobba på att röra mig avslappnat - om ni förstår vad jag menar.

Den här dagen är ungefär likadan.

Inga kraftigare smärtor, men det känns hela tiden.


Jag har fortfarande inte tagit några fler piller - och inte börjat med Vagifem heller.

Dvs - befinner mig fortfarande i ett teststadium. Lite tjurig är jag....


Ibland undrar jag hur kvinnor klarade sig förr i tiden. Innan det fanns sådant som Vagifem. Led dom hemska kval i tysthet?  Eller blev dom 'hysteriskor'?

Eller dog dom så tidigt så dom aldrig hann bli sköra i slemhinnorna?

Eller - visste dom att havtorn var bra? Eller andra naturmedel? Sådant som vi glömt bort idag när vi petar i oss en massa kemiskt framställda preparat?

Som sagt - jag bara undrar.......



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards