Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Birgitta - 2 februari 2011 22:15

Jag är helt klart inne i ett skov igen - även om det inte verkar bli så kraftigt.

Var på toa minst fyra gånger i natt. Vaknade med morgonsvedan. Tog mig till gymmet och genomförde hela programmet mer eller mindre 'kissnödig'. Dvs när jag jobbade med redskapen gick det ganska bra (för då sitter man ju stilla) men hopp-och skuttandet mellan redskapen - då tryckte och trängde det i takt med musiken. Ungefär som på promenaden in till stan igår.

Resten av dagen har jag gått omkring med smärtnivå tre och trängningsnivå tre.

Men - inga kramper (jippiii).

Så - det är OK!


Just nu funderar jag på om jag trots allt ska börja med Vagifem igen? Jag har fått ett nytt recept och denna gång har min läkare skrivit ut en lägre dos.

Eller ska jag köra med dubbla Naproxen några dagar igen?

Eller ta en dos Betapred? Nej - det ska till ett kraftigare skov för det.

Eller - ska jag vänta någon dag och se vad som händer?


Den som ändå visste!!!


Jag kör på det sista alternativet.


Ett av mina tricks för att göra livet lite roligare är ju mina svart-vita kossor. Några av dom har fått vara med här tidigare - idag kommer nog den som på allvar fick mig fast. Inköpt i en liten by söder om Waco i Texas för många, många år sedan har den idag hedersplatsen i mitt kök:

  

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards