Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Birgitta - 1 februari 2011 21:56

7 dagar utan smärtor.

5 dagar utan trängningar.

Det var vad jag fick!!


Jag ska inte gnälla för mycket för det är inte katastrof - men det är definitivt inte lika bra idag som det var igår.


Idag har jag dessutom gjort något jag aldrig gjort tidigare: kissat i en snöig sänka nedanför Huvudsta - alldeles intill gångvägen utmed vattnet.

Det var faktiskt väldigt akut!!

Dagen började bra. Bestämde mig för att ta en lång promenad in till stan. Jag mådde ju så bra.

Efter bara ca 20 minuter så märkte jag att jag inte skulle klara hela promenaden på drygt en timme. (och ändå hade jag tömt blåsan innan jag gick ut....)

Försökte bita ihop. Försökte VERKLIGEN bita ihop. Ångrade mitt vägval. Om jag gått via Solna så hade jag kunnat smita in på någon toalett - men jag valde 'vattenvägen' och där finns defintivt inga toaletter. Röda täckjackan hade jag på mig också - så det var svårt gömma sig. Och jag var inte ensam på gångvägen.

Jag hade inte ont. Jag kunde gå riktigt fort. Men för varje steg blev trycket värre och värre.

Till slut såg jag en liten sänka, bakom några stenar ca 4 meter från gångvägen. Ett snabbt ögonkast bakåt - ingen i närheten. Och så fort in i sänkan....

Det gick bra. När jag klev ut på gångvägen igen kom det folk bara 15 meter bort....

Sedan gick trängningarna över.

Nu sitter jag här med sveda och molvärk. En tvåa på mina skala - så det är inte så illa. Jag blir bara lite uppgiven......


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards