Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Birgitta - 9 januari 2011 13:59

Shakespears Trettondagsafton på Stadsteatern var inte helt fel. Pia Johansson, Peter Haber, Lena T Hansson m fl gav oss en färgstark och rolig föreställning. Men - det var tur att jag hade fått en gångplats - ytterst på balkongen. Jag klarade mig genom respektive akt men jag var snabbast ut så fort det blev paus och så snart  föreställningen var över.


Den här dagen går i trängningarnas tecken. Jag har inte ont - och det är fantastiskt skönt - men tvingas (och då menar jag verkligen tvingas) gå på toa i princip en gång i halvtimmen. Jag försöker ägna mig åt blåsträning - men det går inte. Det är lugnt ca 15 minuter efter att jag tömt blåsan - men sedan sätter det igång igen - och efter ytterligare 15 - 30 minuter så bara måste jag tömma igen. Och igen. Och igen.....


Det lugnar väl ner sig framåt eftermiddagen. Jag har ju haft sådana här perioder tidigare. Jag är van....


Men det innebär att jag inte ger mig ut på några äventyr idag. Måste hålla mig nära en toalett. Fortsätter mitt 'arbete' med att läsa igenom mail jag fått och skapa en struktur över alla tips som ska ut på den uppdaterade web-sidan.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards