Alla inlägg den 30 december 2010

Av Birgitta - 30 december 2010 14:56

Nu vet jag hur toaletterna på City Gross i Bromma ser ut......


Till deras fördel ska nämnas att det fanns gott om små bås att kliva in i. Det som var lite sämre var att i det första båset jag gick in i fanns det inget toalettpapper. Det är - i min ögon - nästan en dödssynd.  Snabbt in i nästa bås. Där var lampan trasig.

Paniken börjar sprida sig i min kropp.... Men som tur är fungerade bås nummer tre. Lite grisigt - men det får man ta.


Med andra ord är den här dagen en lite småjobbig dag. Natten var t o m heljobbig. Men - om det följer det vanliga mönstret så går det väl över framåt kvällen och har jag riktig, riktig tur så blir morgondagen en bra dag. Vill gärna det. Vi ska ha hem folk i morgon kväll och i vanlig ordning vill jag inte vara dålig då. Allt blir så mycket jobbigare: röja, städa, duka, fixa, förbereda mat osv. Det går geschwint om jag slipper ha ont.

Får man ha en nyårsönskan i förväg????

I så fall lyder min: snälla, snälla - låt mig vara bra imorgon!!!

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards