Alla inlägg den 28 december 2010

Av Birgitta - 28 december 2010 17:39

Mina vackra teorier sprack idag. Natten blev en riktigt 'springa på toaletten natt' - och inte blev dagen bättre för det. I alla fall inte början av dagen.

Jag genomförde mitt gympass med inte direkt smärta, men hyfsat jobbig irritation.

Men jag har lärt mig att det är lättare att uthärda det jobbiga om man ser till att hålla hjärnan sysselsatt med något externt. Därför lyssnar jag på radion (via min lilla mobil) på vandringen till och från gymmet. Och väl där så försöker jag fokusera på redskapen och övningarna.


Det blev ytterligare en lite längre promenad idag - till verkstan för att hämta hem min lilla Yaris. Den har varit hos 'doktorn' över julhelgen. Dels var det dags för den årliga översynen - men dessutom hade jag oturen att inte hinna stanna när bilen framför mig tvärnitade - för någon månad sedan. Oerhört korkat!! 

Vi hade ingen hög fart, hade just börjat köra efter att ha stått stilla vid ett rödljus - så det blev ingen kraftig smäll. Men tillräckligt för att min Yaris skulle bli lite skev i framdelen. Den gick att köra - men det gick inte att öppan motorhuven. Roligare kan man ha för pengarna är att betala självrisk för sin egen klantighet.

Men - nu är den OK igen. Och även min kropp är OK. Irritationen har lugnat ner sig. Det får bli en skön kväll med stickning framför någon gammal inspelad film.....

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards