Alla inlägg den 16 december 2010

Av Birgitta - 16 december 2010 11:15

Gårdagen blev en bra dag, trots morgonens irritationssveda.

Svedan bara försvann och sedan var jag helt symptomfri - hela dagen. Och även natten har varit bra. Har bara varit uppe en gång. Fantastiskt!!


Idag har jag nästan överträffat mig själv. Det är snöbusväder ute - antagligen inte bara här i Sundbyberg - men jag trotsade ovädret och pulsade iväg till gymmet i morse. När kroppen mår bra så blir det nästan ett behov att få röra på den ordentligt. Känslan av att kunna göra alla övningar utan smärta är så underbar så jag skulle kunna hålla på mycket längre än det halvtimmespass som träningen innebär. Men med en kvarts rask promenad dit och sedan hem igen så blir det ju drygt en timmes ordentlig genomkörare. Och jag njuter hela tiden.


Tyvärr måste jag ut i busvädret igen - och den här gången tar det emot lite. Men - det är bara att pälsa på sig ordentligt och bita ihop.....

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards