Alla inlägg den 11 december 2010

Av Birgitta - 11 december 2010 12:06

Tro´t eller ej - men idag vaknade jag utan den smärta som suttit fastnaglad i över en vecka.

Så skönt!!

I vanlig ordning förstår jag ingenting. Varifrån smärtan kom - eller varför den helt plötsligt är borta.  Men just nu tänker jag inte grubbla på det, bara njuta av att jag kan gå fort, fort utan att det gör ont hela tiden.


Fast - är det inte det ena så är det ju det andra, heter det. Jag måste ha gjort någon konstig rörelse på gymet i morse för nu har jag attans ont på ena sidan om nacken. Inte fullt så illa som sendrag - men klart obehagligt. Jag har väl sträckt mig på något sätt. Tagit i för mycket eller stretchat fel - eller för lite. Något är det och det kommer att gå över - men det är så onödigt. Och så himla typiskt mig.  Jag kan inte göra något 'lagom', jag ska alltid ta i så jag spricker nästan.


Mer motion får jag också idag för nu städas det, dammtorkas, dammsugs och våttorkas.

Men - sen ska jag till Oscars Kyrka och lyssna på adventsmusik. Kan inte få för mycket av det.....


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards