Alla inlägg den 7 december 2010

Av Birgitta - 7 december 2010 22:03

Jag fick lite perspektiv på tillvaron igår.

Alldeles efter att jag skrivit gårdagens blogg fick vi veta att en av M´s äldsta vänner drabbats av strupcancer.

Nog är livet med uretrit vidrigt emellanåt, och behandlingarna är inte alltid så roliga - men nog föredrar jag cortison-behandlingar i urinröret jämfört med att operera bort strupcancer....


Dessutom börjar jag få lite dåligt samvete. Har i minst en månad - nästan hela hösten om jag ska vara ärlig - haft ambitionen att uppdatera www.uretrit.se. Jag har fått både ny information och nya tips som jag vill lägga ut där. Men - jag kommer mig aldrig för....... Skäms lite faktiskt!!! Så länge det var golf - och svampsäsong så sköt jag det framför mig. Intalade mig att när snön ligger djup och dagarna blir kortare - då!!!!   Men har jag kommit igång? Fast snön legat djup i flera veckor? Icke sa nicke!!! Men jag ska skärpa mig. Innan årsskiftet ska det vara gjort - hoppas jag.....

Om det finns någon som vill dela med sig av sin uretrit-historia - så tar jag gärna emot den och lägger ut den på web-sidan.


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards