Alla inlägg den 21 september 2010

Av Birgitta - 21 september 2010 06:12

Måndagen blev ännu en dag med noll i alla kolumner!

Vad är det som händer?

Håller jag på att bli frisk???

Jag klagar inte - absolut inte - men känner inte riktigt igen min kropp. Så här lång period av liten eller ingen smärta har jag inte haft på 15 år........


Jag tänker inte grubbla eller filosofera för mycket kring detta - men i morgon när jag ska träffa min läkare ska jag höra om hon har någon förklaring.


Eller - kan det vara Membrasinet som har denna positiva inverkan på mig? Jag har ätit det i drygt tre veckor nu. Det vore ju fantastiskt om jag äntligen har hittat något som verkligen kan lindra min uretrit!!!


Igår kväll var det körövning igen med den stora kör som jag nu varit med i i drygt 3 år. Sjunga i kör är verkligen friskvård. Vi är ju drygt 500 vid samma tillfälle, håller till i  aulan på Norra Real.  Denna termin har Putte och Lasse (våra körledare) varit lite smarta och förberett med att göra en sk stäm-CD där de låtar vi ska sjunga finns med varje stämma för sig - så man kan öva hemma i lugn och ro. Då går det väldigt mycket fortare att lära in låtarna. Och när det sedan sitter, vare sig det är en snabb pop-låt, en rivig gospel eller en finstämd visa - då är det häftigt!!

Den 21 november - då blir det konsert!

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards