Alla inlägg den 18 september 2010

Av Birgitta - 18 september 2010 08:13

Gårdagen blev nog den mest fantastiska uretrit-fria dag jag upplevt på länge!!


Jag har skrivit tidigare om hur jag nästan svävar över marken när kramper, smärta och trängningar släpper.

Men igår nåddes nya höjder!!

Helt underbart!!

Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det. Jag kände mig fullständigt frisk.


Tyvärr så kan jag inte säga detsamma om statusen nu på morgonen. Nu sitter svedan där igen. Jag har funderat - sedan jag vaknade - på vad jag gjorde igår som jag inte gjort tidigare i veckan och kommit på EN sak. Jag åt kött igår - lufttorkad skinka, tillsammans med tomat och mozarella. Hela den senaste veckan har det av någon anledning bara varit grönsaker och fisk i olika former.


Ska jag helt sluta äta kött? Eller - är lufttorkad skinka för rått för mig? Måste det det var ordentligt tillagat? Jag ska göra en test - liknande kaffetestet jag gjorde i somras. Inget kött på en vecka - sedan testar jag med ordentligt tillagat kött.


Har bara varit på toa två gånger i natt - men vaknar man inte av det ena så är det (ibland i alla fall) något annat..... Häromnatten var det störtregn och åska. I natt fick jag kramp i ena vadmuskeln. Sån där vidrig kramp så man vaknar och gallskriker av smärta. Stackars M vaknar också och undrar vad som händer. Men det är tur jag har honom för han har en bra teknik för att få krampen att släppa. Han tar tag i foten och vinklar den uppåt så mycket det går - då släpper det efter ett tag. Men tydligen är det ett antal muskeltrådar som gått sönder i vaden för nu stapplar jag fram.....


Igår fick jag ett mail från en kvinna som var så glad för att hon hittat ett naturmedel som hjälpt henne med hennes uretrit-problem. Hon har varit helt besvärsfri i sex veckor!!

Medlet heter Tranirin, och det är tranbärskapslar. Finns på naturapotek - alternativt kan beställas via nätet.

Jag är ju mitt uppe i min test av Membrasin - så jag väntar med att testa, men kanske kan det hjälpa någon annan.


Jag lovar att inte plåga er med fler svampbilder efter dom här....

  

  

  



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards