Alla inlägg den 15 september 2010

Av Birgitta - 15 september 2010 08:33

Jag försöker ju föra statistik över nivån på min uretrit. Jag har hållit på sedan senaste årsskiftet och tycker faktiskt att det är ganska bra. Det är så lätt att glömma hur bra eller dåligt man mått - och svårt att veta om man blivit bättre eller sämre - totalt sett. Nu får jag en enkel översiktsbild och kan se trender åt ena eller andra hållet. Koppla till cortison-behandlingar, när jag började äta Membrasin osv,

Det som dock kan vara lite svårt är att göra 'korrekta' bedömningar. Flera gånger varierar smärtnivån över dagen. Som t ex igår. Började med svag molvärk som kunde anas - sedan växte det under förmiddagen och blev riktigt jobbigt - för att framåt eftermiddagen försvinna helt och hållet (med hjälp av en Tradolan).

Vilket ju var bra - men hur skriver jag i min statistikfil?

När det var som värst - mitt på dagen - då var jag nog uppe i en fyr/femma, men sedan blev det noll på kvällen.....

Det får bli en etta!!!   Och - fortfarande inga kramper!!   Jiipiiii!!!


Idag är det verkligen höst!!  Regnet smattrar mot rutan och himlen är genomgrå. Det får bli inomhusaktiviteter idag.


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards