Alla inlägg den 2 september 2010

Av Birgitta - 2 september 2010 08:36

Det är sanslöst så fort tiden går. Det är redan september. Visserligen en strålande vacker septemberdag - men ändå. Snart viner höstvindarna kring knuten igen - och snart är det dags plocka fram dom varma mameluckerna igen.

Och börja gå i kjol.

Jag upptäckte ju förra vintern att det är mycket varmare om baken med mamelucker och kjol än med långbyxor - även om man har långkalsonger under byxorna. Det skulle möjligen vara tjocka termobyxor - men det vill man ju inte gå med alla dagar....

Å andra sidan är det ganska snyggt med ett par kraftiga strumpor och ett par snygga stövlar till kjolen.


Jag mår riktigt bra just nu. En anings morgon-irritation - men det går säkert över snart. I går mådde jag toppenbra hela dagen. Jag kanske tjatar - men att kunna sträcka ut benen och gå i rask fart och inte hela tiden leta efter toaletter - det är faktiskt livskvalitet. Även om det för de flesta säkert är självklarheter.


Har sammanställt augusti månads statistik - och en snabb slutsats är att antalet dåliga dagar - eller mindre bra dagar - är i princip oförändrat mot tidigare månader, men nivån på dåligheten är lägre. Jag har ingen dag som går över en fyra på min tio-gradiga skala. Och det är ju positivt.

     


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards