Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Birgitta - 31 augusti 2010 05:07

Kors i taket!!

Hela måndagen var totalt smärtfri, totalt fri från trängningar. Så skönt!  Och detta välsignade tillstånd verkar hålla i sig.

Av någon märklig anledning kan jag trots detta inte sova - så nu har jag suttit och lekt med min PC i snart en timme. Pigg som en liten gris.

Tittar ut genom fönstret - jag har två stycken i rummet och båda vetter åt norr.

I det ena kan jag ana gryningen, det ljusnar vid horisonten, medan det i det andra fortfarande är beckmörkt. Fascinerande!


Nu har jag äntligen kommit mig för att göra något åt min lilla gurkskörd. Jag fick ett tips av min syster K att använda det recept som står på 12%-ättiksflaskan - så det gjorde jag, lade bara till gula senapsfrön också. Och det verkar bli bra. Har tjuvsmakat - även om jag antar att burkarna (det blev tre stycken) ska stå ett tag innan man börjar äta. Det ska bli häftigt att för första gången i mitt liv äta min egen odlade och inlagda gurka på mina leverpastejsmörgåsar i höst.



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards