Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Birgitta - 29 augusti 2010 09:04

Jag fixade att ta mig till Marabouparken igår, till invigningen av den nya konsthallen. Och jag fixade att ta mig till Plantagen för att köpa några nya växter för att ersätta de som dött på altanen. Men det var också allt jag klarade av igår. Annars höll jag mig så stilla som möjligt. Satt och läste bok, slumrade.  Och fokuserade på att slappna av och försöka bli av med smärtan. Tog flera Tradolan under dagen (man ska ta max fyra) och det lindrade det värsta under någon timme - men sedan var det tillbaka igen.

Jag har ju som någon slags filosofi att försöka göra något roligt för att få bort tankarna från eländet - men igår fungerade inte den filosofin.

Framåt kvällarna slog trängningarna till, vilket innebar 30-minuters intervall mellan toabesöken hela kvällen. Tur att jag var hemma. Tur att jag inte hade gäster....


Men natten har varit lugn och av någon outgrundlig anledning så är smärtan betydligt lindrigare idag. Vågar knappt känna efter. Vågar knappt röra mig. Är så rädd att det ska slå till igen.


Vill dela med mig lite av Marabouparken - den är verkligen en liten oas här i Sbg:

  

   

   

    

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards