Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Birgitta - 19 augusti 2010 08:58

Det känns som om jag balanserar på en skör tråd. Kroppen kan inte riktigt bestämma sig (eller vad det nu är som styr) om den ska må bra eller om uretriten ska få övertaget.

Det svänger fram och tillbaka. Gårdagen var en sådan dag. Stundtals kände jag inga besvär, stundtals fladdrade eldklotet i underlivet med både smärta och trängningar. Har varit uppe fem gånger i natt - klart för många för att det ska vara trevligt - och sitter här med en morgonsveda/irritation. Och ett stort glas vatten. Hoppas det hjälper idag, precis som det har hjälpt förut.


Jag är ju van vid att ha ont nästan jämt  men ändå - nu när jag har fått flera dagar i rad utan några som helst problem - då blir jag extra ledsen när det sätter igång igen.

Humöret dalar.

Måste göra något roligt!!


Läste i ett litet nyhetsblad att det ska vara 'bakluckeloppis' på Knektplatsen här i Rättvik på söndag. Låter det roligt - eller.....??.  Har aldrig varit på något sådant. Har en massa saker som jag skulle kunna tänka mig att sälja. Kanske ska jag testa att vara med. Ska plocka samman en massa prylar som jag aldrig använder - hyllvärmare - och fylla bakluckan på söndag.

Allt för att få bort tankarna från uretritens obehag.


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards