Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Birgitta - 17 augusti 2010 10:17

Det är fantastiskt!  Det dåliga skovet varade bara några dagar denna gång - och var dessutom ovanligt lindrigt. Inga krampkänningar överhuvudtaget och bara lite svaga trängningar.

När jag skrev i går morse så hade det börjat släppa och hela gårdagen blev en underbar dag. Helt utan några som helst uretrit-problem.

M och jag hade beslutat att tillsammans med våra vänner H och B köra till Ludvika och spela på den vackra golfbanan som finns där - den heter Hagge Golf Klubb. Jag var lite bekymrad för hur jag skulle klara den 1½ timme långa bilturen - när vi körde till Hofors för någon månad sedan var jag ju riktigt dålig och klarade inte den entimmes resan utan stopp och besök på en bensinmacks-toalett.

Men igår var det inga som helst problem.


Bilturen gick bra, vandringen på golfbanan gick bra - hela dagen var bra.

Och jag mår fortfarande bra!!!


Hagge är en så vacker golfbana, den ligger alldeles vid sjön Haggen. Dessutom hade dom en så stilig liten toalett-stuga ute på banan. Till skillnad från många andra, Rättvik, t ex, där det står ett par illa-luktande bajamajor ute på banan.

Jag kan inte låta bli att dela med mig av upplevelsen på Hagge - med några bilder:

  

  

  

  

  


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards