Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Birgitta - 15 augusti 2010 09:11

Jag undrar hur långt det här eländiga skovet blir?

Kort, hoppas jag.

Har så ont. Hela tiden. Ibland kan det släppa en kort sekund när jag ligger alldeles stilla i sängen, men för det mesta så spelar det ingen roll om jag står, ligger eller sitter - det gör lika ont hela tiden.

Inget kul!!!

Tack och lov så krampar det i alla fall inte, så jag kan röra på mig, jag kan gå. Men det blir inga snabba promenader, snarare långsamma, försiktiga steg.


Jag var på Apoteket och köpte en burk Natriumbikarbonat igår, men jag har inte använt det än. Vet inte om jag vågar. Jag vill gärna ta ett samtal med min läkare först. Kvinnan som tog betalt på Apoteket sa att hon aldrig tidigare sålt det utan att det varit på recept, så då tänkte jag att jag inte ska börja självmedicinera. Jag kanske är feg i överkant?


Jag ska ta en värktablett och hoppas att det i alla fall ska lindra smärtan lite.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards