Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Birgitta - 9 augusti 2010 09:47

Nyckfullheten är ju ett av kännetecknen för uretrit - det kommer och går utan - för det mesta - någon synbar orsak.

Så var det igår.

Jag mådde riktigt bra på morgonen - men det gick över så fort vi satt oss i bilen för att från Björkö fara till Blidö. Jag satt alldeles stilla i bilen när helt plötsligt kramperna började köra genom underlivet. Jag försökte verkligen motarbeta kramperna genom att andas lugnt och slappna av - men det hjälpte inte. Till slut stoppade jag i mig en Tradolan - utan att kunna skölja ner med vatten (lite jobbigt var det fastän det är en liten tablett). Och till min stora lycka hjälpte det - så när vi kom fram till Blidö hade det värsta släppt.


Just nu sitter jag på en veranda hos en av M´s gamla vänner och tittar ut över en vik av havet - där det ligger några segelbåtar för ankar - och mår riktigt bra.

I vanlig ordning vaknade jag med morgonsmärta - men jag gick ut en liten promenad bort till Blidö Kyrka och nu har det onda släppt.

Det blev en lite dålig bild - men utsikten ovanför min PC är inte helt fel.....

  

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards