Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Birgitta - 8 augusti 2010 08:24

Bröllopet var fantastiskt trevligt och roligt.

En skön ceremoni i Björkö-Arholma lilla kyrka.

En suveränt god middag på Lyckhems Skärgårdspensionat.

Ett bra band som spelade toppenbra danslåtar.

Ett hejdundrande åskväder som gav kvällen ett ordentligt fyrverkeri som varade i säkert en timme.


Och - en kropp som skötte sig exemplariskt!!! Dom smärtor jag hade när jag vaknade i går morse - och som gjorde mig lite orolig - försvann under förmiddagen och sedan hade jag inte ont på hela dagen!!  Lite fler toabesök än för genomsnittet - men annars inga som helst problem.  Och jag har sovit gott, gott i natt.


Det mest struliga var att åskvädret orsakade strömavbrott, bl a i den lilla stuga där M och jag skulle sova och vi fick vandra i beckmörkret genom blött gräs för att försöka hitta stugan.  Genomblöta om fötterna blev vi - man såg inte var vattenpölarna fanns förrän man klev i dom.......


Strömavbrottet lyckades dom fixa i natt, men nu på morgonen är det tillbaka - ingen el i stugan. Tur att det är ljust ute - och batteri i datorn.......


Så här såg koret ut i den lilla skärgårdskyrkan:

  

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards