Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Birgitta - 6 augusti 2010 18:07

Kramperna som kom igår försvann så småningom och resten av dagen blev ganska bra.

Även natten har varit lugn - var bara uppe två gånger.


Däremot vill inte huvudvärken ge med sig - och M börjar tjata om att jag måste prata med någon läkare - men jag vidhåller att det är kaffe-abstinens. För att få lite verifiering av mina teorier ringde jag upp min väninna M, distriktssköterska i Skellefteå, och fick hennes medhåll. Eftersom jag varit en stordrickare av kaffe kan det dröja ett tag innan det går över. Hennes råd - lite sent dock - var att jag skulle trappat ner. Inte bara tvärsluta som jag gjorde. Jag har inga problem att låta bli kaffet, känner ingen kaffelängtan - men tydligen var kroppen mer påverkad av koffeinet än jag anade. Hennes tips: drick en liten kopp nu - så kanske huvudvärken släpper - och det tänker jag testa.


Det blev en sen bloggning idag för jag har gjort lite research - golfresearch. Mitt golftjejgäng har en 'Masters-helg' i början av september som jag är ansvarig för och vi ska spela på Gripsholms Golfbana och bo på Gripsholms Värdshus. Så där har jag varit idag. I strålande solsken. Värdshuset låg precis vid vattnet med utsikt mot Gripsholms Slott - så vackert. Hoppas vi får tur med vädret i september....


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards