Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Birgitta - 5 augusti 2010 11:12

Det går verkligen upp och ner. I går morse kände jag mig ganska OK, några timmar senare satte kramperna in - bara så där utan vidare. Inga jobbiga trängningar - bara krampattacker, ungefär en i minuten. Det höll i sig i flera timmar, så det var bara att andas lugnt, försöka slappna av mellan attackerna, inte göra några häftiga rörelser.


Så plötsligt, framåt kvällen, känner jag hur ett lugn sprider sig i kroppen. Hur kramperna helt plötsligt är borta, ingen sveda, inga smärtor, ingen irritation, inga trängningar. Så härligt!!


Men det var då det - nu småkrampar det igen......


Snart är det slut på rapporter om harpaltens härjningar i mitt grönsaksland - för nu finns där inget kvar att äta för honom. Efter att jag skördat mina sista rödbetor, sockerärtor och morötter fanns det bara sockerärtsbladverket kvar.

Eftersom all annan mat var borta hade han gett sig på även det och i går morse när jag tittade till mitt land såg det ut så här:


  

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards