Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Birgitta - 1 augusti 2010 10:32

Kors i taket!!  Det gick riktigt bra att gå golfrundan igår - ur uretrit-synpunkt vill säga. Golfspelet gick åt skogen!!  Men jag var ju lite bekymrad i går morse hur det skulle gå, men smärta och krampantydningar försvann - fråga mig inte varför eller hur - så det var inga som helst problem att gå alla 18 hålen i snabb takt. Tar ca 4 timmar.  Hade en trevlig runda, spelade med två herrar som var väldigt mycket bättre än mig.


Nu är det ny månad och dags att summera juli. Generellt sett har juli varit den bästa månaden under detta år. De största problemen under juli har varit sveda/irritation och trängningar, men jag har haft ganska många riktigt bra dagar. Det var först de sista dagarna som det dök upp lite kramper - men det är nästan försumbart jämfört med tidigare månader.

Nivåerna är också ganska låga - några femmor i början på månaden men sedan har det legat på max en tvåa eller en trea. Nivåer som är uthärdliga. Dvs man känner smärtan, svedan, irritationen men man kan fungera normalt. Trängningarna kan ställa till med lite problem ibland - man får planera sina utflykter utanför huset, men även dom har varit uthärdliga.

En bra månad med andra ord!

  

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards